woensdag 23 juli 2008

Dinsdag 22 juli

Vandaag pas om 9 uur wakker.
Vanmorgen is het eindelijk gelukt om die vogel op het steiger op de foto te zetten, alleen had ik de SD card er niet inzitten en moet ik dus nog even uitvogelen hoe ik de foto's op m'n laptop kan krijgen. Zal ik het kabeltje waarschijnlijk wel voor nodig hebben maar dat ligt thuis.
Vanmorgen een paar wasjes gedraaid en wat gezwommen.
Even later waren er twee eekhoorntjes tikkertje aan het doen op het screen. Was leuk om te zien hoe ze elkaar zaten uit te dagen en achter elkaar aanzaten. Het screen is hartstikke fijn tegen de insecten maar af en toe heb je wel het gevoel dat je in een volière zit. En kijken wij nou naar de eekhoorntjes of kijken zij naar ons? Nog even wat foto's van ons huis gemaakt.

Dit is Arjo's vaste stekkie. ( Er mag binnen niet gerookt worden )

Onze slaapkamer met aansluitend de badkamer.




De woonkamer

Later op de middag ging het onweren en besloten we naar de Mall te gaan om lekker te gaan shoppen. Leroy ging zijn geld maar vast tellen.Hopenlijk gaat het niet te vaak regenen want ik moest nogal eens de creditcard trekken.
Maar wel leuk hoor om hier inkopen te doen. Voor een paar centen heb je hier een hele garderobe.Voor Maikel 2 levis, een paar skechers een vest en een shirt van night before christmas en nog een shirt. Hij wilde eigenlijk niks passen maar hij had echt nieuwe broeken en schoenen nodig. Gelukkig kon ik hem toch overhalen want die broeken staan hem toch mooi! Hij wilde er gelijk 10 van meenemen maar we hebben er vast 2 genomen. Er komen vast nog meer shop momenten... Voor Raymon 2 levis en 2 shirts. Voor Leroy een Levis een disney shirt en flip floppers en voor mij nog een paar skechers. Arjo wilde niks ( kan er ook niks aan doen ) en heeft toch echt nieuwe shirts nodig. Lekker een ijsje gegeten en Maikel moest er 1 met heel veel kleurtjes. Zag er leuk uit maar stond stijf van de kleurstof en het smaakte gewoon naar vanille.S'avonds in the Mall gegeten en om 21 uur weer richting auto. Raymon deed opa Vincent op vakantie in Joegoslavie na met als gevolg dat ie op een plastic tas moest gaan zitten in de auto en ook niet meer de Wal- Mart mee in kon gaan. Dat is nummer 2 Maikel ging hem al voor. Maar goed dat we hier een grote wasmachine hebben staan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie hem al zitten op die zak.
Gelijk ook weer het beeld van een net te snel lopende pa op vakantie.
zijn dagelijks loopje nog net of net niet meer naar wc.

Nog heeeeeeeeeeeeeel veel plezier.
Met kiel gaat het goed.

Groetjes Esther