woensdag 9 april 2008

GRRR

Ja hoor, het is weer verkeerd gegaan.We kregen vandaag de electronische tickets binnen maar nu blijken de namen weer niet te kloppen. We hebben tickets gehad waar Maikel ,Raymon en ik dubbel opstaan met dus 6 verschillende ticketnummers en voor Arjo en Leroy hebben we helemaal geen nieuwe tickets gehad?


Dus maar even bellen hoe dat zit. Oh ja mevrouw, ik zie het al ik maak even nieuwe tickets en die stuur ik dan naar u toe.
Inderdaad even later kwamen de tickets over de mail maar nu klopt het nog steeds niet:(
Arjo en Leroy staan nog steeds volgens het oude vluchtschema geboekt.
He hallo, we willen wel met z'n 5ven tegelijk op vakantie en ook met hetzelfde vliegtuig.
Dus nog maar eens in de telefoon geklommen.
Nee hoor mevrouw, het staat goed in de computer maar ze heeft u de oude tickets toegestuurd.
Ik maak even nieuwe die krijgt u dan over zo'n 24 uur. Mmmm het zal mij benieuwen.
Ik zal de telefoon maar bij de hand houden.
Word vervolgd..

Geen opmerkingen: